Godzina | Rodzaj aktywności |
---|---|
07:15 - 08:00 | Poranne zajęcia świetlicowe w sali Koników |
08:00 - 08:30 | Poranne zajęcia świetlicowe w grupie |
08:30 - 09:00 | Poranek: |
Przypomnienie zasad, nawyków i dyżurów | |
Ustalenie daty i zaznaczenie na kalendarzu, ustalenie pogody | |
Bity obrazkowe | |
Przypomnienie pór roku, miesięcy, dni tygodnia | |
Bity matematyczne | |
Wierszyk, zagadka, przysłowie, ćw. logopedyczne | |
Alfabet, liczebniki | |
Bity czytania | |
Ćwiczenie motoryki dużej - wzór grafomotoryczny | |
Toaleta/ przygotowanie do śniadania | |
09:00 - 09:30 | ŚNIADANIE |
09:30 - 10:00 | Rytmika/ Psychomotoryka |
10:00 - 10:30 | Język angielski |
10:30 - 11:10 | Zajęcia zintegrowane |
Ścieżka tematyczna | |
przygotowanie do nauki czytania i pisania | |
Zajęcia indywidualne z dzieckiem | |
11:10 - 12:15 | Przerwa na podwórku |
Toaleta/ Przygotowanie do obiadu | |
12:15 - 13:00 | OBIAD |
13:00 - 14:00 | Mycie zębów |
Odpoczynek | |
14:00 - 14:30 | Podsumowanie dnia |
Puzzle, Gry i układanki, Tangram | |
Plastelina/ Zajęcia plastyczne | |
Drabinka | |
14:30 - 15:00 | PODWIECZOREK |
15:00 - 16:00 | Zajęcia świetlicowe w grupie |
Zajęcia świetlicowe na podwórku | |
16:00 - 17:00 | Popołudniowe zajęcia świetlicowe w sali Koników |
Nasze zasady
Poznawanie przez doświadczenie
Codzienny spacer
Podsumowanie dnia i agenda